قیمت طلا

اعلام قیمت طلا به روزانه و انلاین

قیمت طلا

اعلام قیمت طلا به روزانه و انلاین

قیمت زنده طلا نرخ به روز طلا

  • ۰
  • ۰

در زمان انتخاب طلای گرمی 18 عیار پارسیان کد NE0.500، حتماً بر روی اصالت کالایی که در حال خرید هستید، وسواس زیادی قیمت سکه پارسیان کادویی دیجی کالا به خرج دهید. سکههای وکیومدار و پلمپ شده نخرید چراکه سودجویان در بازار سکه و طلا ( به خصوص مغازهها و فروشندگانی که زیر نظر اتحادیه نیستند و جواز کسب اتحادیه صنف طلا و جواهر را ندارند. این نکته را هم در نظر بگیرید که اگر سکه پارسیان مدور از گذشته خریداری کردید و هم اکنون قصد فروش آن را دارید تمام طلافروشیها موظف به خرید آن از شما هستند بنابراین در صورت امتناع از خرید میتوانید این مورد را نیز گزارش دهید. گردنبند نیوانی (Nivani) مدل « GA150» که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده، بهطورحتم نظر خانمهای خوشسلیقه و علاقهمند به زیورآلات ظریف و زیبا را جلب خواهد کرد. از ابتدای معاملات امروز ارزش طلای ۱۸ عیار با رشد ۱۲ هزار تومانی به یک میلیون و ۱۲۷ هزار تومان رسیده و بهدنبال آن سکههای پارسیان نیز با افزایش قیمت خرید و فروش میشوند. تفاوت سکه های بانکی در ضرب، عیار و شکل ظاهری سکه می باشد؛ سکه های بانکی با عیار ۲۲ (دقیق ۲۱٫۶) می باشد و ضرب شده فقط و فقط توسط بانک مرکزی هستند اما سکه های پارسیان طلای با عیار ۱۸ و وزن های مختلف و تولید شده در کارکاه های دارای مجوز صنفی می باشد.

قیمت سکه پارسیان

سلام من خواب دیدم رفته بودم آرایشگاه که دیدم یک شماره طلای بزرگ داشتم با یه زنجیر طلا که هر دو رو به عنوان امانت از من گرفتم یعنی نگه داشتن تا بعد اصلاح بهم برگردونن که دیدم هر دو رو گم کردن من خیلی داد و فریاد کردم گفتن هزینه هر چی باشه پرداخت میکنیم بعد یه جای دیگه هم دیدم تو اداره مون یعنی بیمارستان هستم اونجا هم یکی اومده که از قبل یه جورایی میشناختیمش انگار که طلا فروش بود طلای جدید آورده بود دیدم بردم که همون شمامه و زنجیرمو تعویض کنم اون آقا اصرار میکرد که طلاهای تو خوبن که چرا عوض میکنی گفتم یکم یه جوری هستن میخوام عوض کنم و دیدم که باز تو اداره ما آلات موسیقی هستش که آوردن و من اینا رو کنار دیوار می چینم که زیر پا نباشن خودمم که تو واقعیت کلاس دایره نوازی میرم دیدم منم دایره مو بردم اونجا اما نمیزدیم فقط برده بودیم لطفا تعبیر کنید . رنگ طلایی پلاک بارنگ طلایی زنجیر بهخوبی هماهنگ شدهاست. جنس زنجیر این گردنبند از استیل بوده و در اثر گذشت زمان رنگ خود را از دست نمیدهد و با تفاوت رنگ نسبتا کمی که با برادههای روکش طلا دارد، ترکیب رنگ زیبایی را ایجاد میکند.

رنگ طلایی پلاک آن با رنگ طلایی زنجیر بهخوبی هماهنگ شدهاست. زنجیر 42 سانتیمتری نیوانی ازنوع حلقهای است که دارای قفل ساختهشده از زنجیراست. زنجیر ۴۲.۵ سانتیمتری نیوانی ازنوع حلقهای است که یک قفل ساده دارد. زنجیر ۴۰ سانتیمتری کانیار ازنوع حلقهای است که یک قفل ساده دارد. در این آویزها انواع مختلفی از سنگ های قیمتی و سنگ های ساده استفاده می شود. همچنین انسان های نخستین برای نشان دادن عشق، محبت، بخشندگی و به نمایش گذاشتن اقتدار و توانایی خود برای تشکیل خانواده از هدیه دادن استفاده می کردند. همچنین جالب است بدانید در ابتدا سکههای پارسیان به صورت دایرهای ضرب میشدند ولی برای آنکه با سکههای بهار آزادی به اشتباه گرفته نشوند، آنها را به صورت شش ضلعی ضرب میکنند. گردنبند طلای 24 عیار طرح گوی ( کره ای ) از برادههای ریز طلا پر شده که جلوه خاصی به گردنبند در گردن شما میدهد؛ مخصوصا زمانی که سرتان را تکانی میدهید و برادههای داخل گوی جابجا میشوند و زیبایی محسور کنندهای را بوجود میآورند که بدون شک توجه هر کسی را جلب میکند و شما را بیش از پیش برای خرید این گردنبند راضی نگه میدارد.

سایز این گردنبند طلا (طول) 40سانتی متر میباشد.خرید زیورآلات مدرن با طراحی های خاص همیشه برای تعداد زیادی از بانوان مسئله مهمی بوده است. گردنبند زیوری پراستفاده در بین بانوان است. گردنبند ماهک مدل «MM0910» زنانه است و بهطورحتم مدل آن موردپسند خانمهای شیک و باسلیقه قرار خواهد گرفت. گردنبند نیوانی مدل «GA166»زنانه است و بهطورحتم مدل آن موردپسند خانمهای شیک و باسلیقه قرار خواهد گرفت. گردنبند طلا یکی از جذابترین و باکلاسترین هدایایی است که یک نفر میتواند به فرد مورد علاقهاش قیمت سکه پارسیان. در زمان استفاده از گردنبند ضخیم بهتر… بدهد. زنجیر این گردنبند از نوع حلقه ای و به طول 40 سانتیمتر است که با سنگهای صدفی تزیین شده است تا ظاهری زیبا و خوشساخت داشته باشد. پلاک و زنجیر هردو از طلای 18 عیارمرغوب ساخته شدهاند و درطراحی و ساخت آنها ظرافت خاصی بهکار رفتهاست. درطراحی و ساخت گردنبند نیوانی ظرافت خاصی بهکار برده شدهاست. اجرت برای آویزهای مختلف یکسان نیست و بر اساس طراحی و نوع ساخت متفاوت است.

  • ۰۰/۱۰/۰۱
  • محسن مخمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی